Michelle VS Michelle

I have been hos mamma! Daadaam!! Vi kollade säkert på varje film som gick på tv. Den bästa var Harry Potter 2. Seeen så kollade man på Punk'd en hel dag. :) That's funny. Jag äter nog aldrig så mycket som hemma hos mamma. Det är förskräckligt!! Jag gjorde räkrissoto till henne som hon gillade och skulle göra fler gånger. Däremot blev det inga räkdumplings ;___; Fyyy hennes dumma cp stekpanna >>: Hon måste köpa nytt snarast! Det blev en maaaassssssssaaaaaa godis som tog slut snabbt. Min bryle-pudding-choklad var populärast. Vi åkte hem till Annlouise (?) och dom. Jag och Michelle tetades som vanligt.... Michelle VS Michelle :D Vem vinner och vem försvinner?? Vi båda vann på olika grenar så oavgjort.. Jag vann med vaniljsåsen!! Hon vann med fighten.. och kittlingen men jag vann med att äta pajdeg.. uh. Har inget riktigt liv.. Det blev inget kalas för Kent som är kungen i den familjen, ? , såååå  nu är jag hemma :) Det första Aisha gör när jag kommer hem är att leta efter mig. She's cuuuuuuuuuuuuuuuute >3< Nuu sover hon sött.
Kan fortfarande inte fatta att Spirit är borta fast jag såg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0