Blä.

Allt har fuckat sig. Wow dampar och jag har börjat hosta sönder mig. Jippi! Bästa Mars-månaden i mitt liv - NOT! Sånt här är så jobbigt. Och mina humörsvängningar nu är inte mycket bättre. Jag skulle steka fisken själv idag och hade för hög värme och jag kände bara på mig att det skulle bli helt fel och jag ville inte att det skulle kastas eller något, få värsta utskällningen. Peo var i köket samtidigt och det gjorde mig nervös. Jag bröt ihop. "Jag måste gå på toaletten" Torkade diskret bort tårarna och sprang in på toaletten för att gråta. Spolade, satte på kranen efter jag väntat i ungefär tre minuter, gick ut och började på nudlarna som var kvar. Gryaaa! Blir irriterad på mig själc. Samma känsla som då Edvin skulle lära mig gitarr. Blä. Trpkigt att Wow inte funkar riktigt. Det är hel konstigt.

Jag klickar upp det, loggar in med min mejl och lösenord, det kommer upp WOW1 och WOW2, råkade ge mig själv prova-på-koden-för-vänner till mig själv också, jag tar WOW1 och det står att jag måste kolla på Battle.net. Tiden är ute på två veckor och vi slog in siffrorna till bankkortet på mormor och det drogs av 120:- NU efter tre dagar är det helt sdjigsijegsjg! Jag hade en favorit gubbe på lvl 20! Satraviin. Älskade henne... Bwö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0