I wanna be strong, give me the strength to live on my own.

Nu är det tydligen bestämt. Jag ska spela en veriation av GazettE's låt Miseinen, som är asbra. Vår blr lite mer funk och det ska bara vara bas, gitarr och trummor med. Får se hur det blir... Jag är redan nu, en vecka innan, as nervös! Jag borde ha sovit för några minuter sen men jag har lite hott rollande på msn så vill inte sova! Mjä~ Jag saknar YoXx som är min gudinna före RazorCandi och mina gudar Aoi, Reita, Uruha, Kai, Ruki, Kamijou, Hizaki, Yuki, Jasmine och Yo Ka. Alla är finaste i världen!! Gryaa! Skämmer bort mig för Pungis.... Yea... Gübnatt!


Bara för att jag kan ha tråkigt ibland.

Du är den underbara i mitt liv.
Jag har aldrig varit så här glad i mitt liv, inte ens sammanlagt.
Jag vill fortsätta ha det så här.
Endast gråta i glädjetårar och inte för sorg och hat.
Allt dör att jag Älskar just dig!

Kommentarer
Postat av: YoXX

Du är det vackraste jag vet

när du inte set tittar jag på dig

jag låtsas vara helt borta

men jag svävar i vårat sagoland



svävar på molnen

som du skapat för mig

svävar runt dig

jag dras till dig



du är allt för mig

jag älskar dig

du är den jag vill ha med mig överallt

den som trollar bort allt kallt



du har den där kraften

att visa mig vem jag är

du får mig våga

våga visa att jag finns till



en dag ska jag växa upp

jag ska bli lika stor dom du

jag ska köpa mig ett hus i japan

nära havet där vi kan bo



aldrig ska jag lämna dig

du är allt för mig

du är guden jag ber till

att ha DIG är allt jag vill.



<3

2011-03-08 @ 22:43:14
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0