Inte kul alls.

Blogg.se bråkar med mig igen och vill bara funka med vanliga internet explorer.
Åkte hem till mamma sent i fredags och varit där tills idag.
Vi var på kalas igår och det drog ut all kraft jag hade.  Idag är det ingen bra dag.

Jag känner mig så värdelös. Jag fattar inte varför jag ens lever ännu. Jag kan inte hjälpa folk och vet inte vad jag ska göra. Känner mig värdelös som behöver en bruksanvisning på allt jag ska göra. HUr man hjälper andra, hur jag frågar, hur jag pratar med folk och att säga som jag vill. Det är större frågor än Hur skapades universum. Så många frågor som snurrar runt i mitt universum, mitt huvud. När jag likväl ska sluta allt, går det inte. Det är då jag kommer ihåg allt det underbara och känner mig så fruktansvärd som ens har sånna underbara minnen bland allt annat... Allt är så kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0