jävlacphlevetesjobbigastensugandetekantigkuktentakelmens

Wooooohhoooo~ Min dator fixades igår ワーイヽ(゚∀゚ヽ 三 ノ゚∀゚)ノワーイ Fastnade i anime direkt och glömde bort bloggen. Men idag får jag berätta om hela veckan~ Bear with it!



Hade jävlacphlevetesjobbigastensugandetekantigkuktentakelmens och hoppade över skolan i måndags. Fick lite utbrott och så men ni vet hur det är att ha jävlacphelvetesjobbigastensugandetrekantigkuktentakelmens. Då man inte ens ska prata med en hehehe. Minsta lilla får en att gråta eller bli arg. Samtidigt deppad. God soppa det!



Handelihandlade lite, egentligen skulle vi fixa nya linser som snart är slut och då måste man kolla synen blablabla. Dick en SUPER bra dropp sak för mina ögon. Dom är rätt torra och vätskar dåligt så det behövs, då är inte linserna så torra när jag kommer hem. Det rinner inte så mycket heller så ingen sminkning blir förstörd~


Som man märker gillar jag.. Antikt.. DET ÄR SÅ JÄVLA SNYGGT PÅ FOTON!!
Torsdag var en rätt normal dag och det var super kul i skolan för en gång. YoXx halvt våldtog mig hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0