15-11-11

Dom säger att de "Älskar" mig.
Jag förstår inte varför.
Dom säger att de bryr sig om mig.
Jag förstår inte varför.
Dom vill göra allt för mig.
Jag förstår inte varför.
Dom tycker jag är bäst.
Jag förstår inte varför.
Dom säger att jag får göra som jag vill och tycka som jag vill, men i slutändan får jag inte det.
Jag förstår inte varför.
Dom vill mig väl.
Jag förstår inte varför.
Dom vill ge mig allt.
Jag förstår inte varför.
Dom vill slippa se mig.
Jag förstår varför.
Dom skriker och skäller på mig.
Jag förstår varför.
Dom vill inte vara nära mig.
Jag förstår varför.
Dom vill inte se på mig.
Jag förstår varför.
Dom vill inte prata med mig.
Jag förstår varför.
Dom hatar mig.
Jag förstår varför.
Dom vill ha bort mig.
Jag förstår varför.
Dom vill se mig död.
Jag förstår det väldigt väl!

Kommentarer
Postat av: YoXx

jag älskar dig

Jag bryr mig om dig

jag gör allt för dig

du är bäst

du är en fri människa älsk

jag vill dig allt väl i hela världen

jag ska ge dig allt

jag klarar inte av att vara ifrån dig

jag ska se till att ingen skäller på dig

jag vill aldrig släppa dig

jag önskar att jag alltid fick se på dig

jag vill alltid prata med dig om allt

jag älskar dig mer än allt annat

jag vill ha hit dig.

Dör du så kommer jag dö med dig.



De är svin, dumma idioter, skit i dem, snart får du vara med mig, snart är det bara du och jag älskade.

Jag ska se till att allt blir bra,

Jag lovar dig <3

2011-11-27 @ 22:54:21
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0