Hemma

Allt blev ett helvete när jag kom hem. Det märktes att dom trivts bättre utan mig och ville inte ha mig i huset igen. Inte nog med att jag redan var trött och lite irriterad så hade dom ändrat om hela mitt rum så jag inte hittar en jävla sak. Det skulle kallas "Damma". Jag hatar när saker ändras drastiskt utan att jag vet om det. Skulle leta upp en sak och det var inte piece of cake. Efter... fyra timmars letande fann jag det. FYRA TIMMAR! Galet... Det fick mig lite på dåligt humör och så kommer den person jag INTE ville träffa just då. Den där mannen. Han sa att maten var klar men jag ville inte ha mat, jag är mätt sen i går. Har ätit en massa hos Mia. Då blir han sur över det och börjar skrika på en. Smäller igen dörren bokstavligen. Trodde att dörren skulle flyga ut i vardagsrummet. Efter en stund kommer han igen och gör samma sak igen. Tillslut  stack jag. Vandrade ut med min lilla kamera och gick en runda i Asarum på två timmar. Orkar inte med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0