EWWW

Jag är riktigt trött på skolan nu. Ligger efter i en del saker och måste få dom gjorda så jag kanske kan komma in på ett gymnasium. Visst, det är inte många som sökt till Bild men ändå. Jag vill inte ha super dåligt betyg. Jag vill känna mig smart när jag ser betygen i Juni.. Fast det kommer jag nog inte. Nationella proven ploppar upp lite hela tiden. SUPRISE! >: Det går inget bra. Stressigt. Jag klarar inte av denna stress. Vet inte hur jag ska göra för att lugna ner mig och hålla mig från att gråta varje gång jag kommer hem.
Morfar vill att jag ska komma hem till honom med.. Jag har en present där som väntar.
Jag har haft näsblod fyra dagar i rad nu.. Kan vara för stressen eller så är det för blommorna som slått ut och pollen. Jag vill inte detta!!




Jag käkade nyss fisk och potatis, skulle ha tsatziki (?) till men den smakade konstigt.. ÄCKLIGT!
Tror den var gammal >: URKK!!!! Får inte bort smaken heller ;_____;
Slog innan huvudet i väggen när jag skulle gå ut ._. sedan stoppar man näsan i såsen -_-
Denna dagen är inte på min sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos.

2012-10-03 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0