blää

Fuck. Hade två prov som jag inte ens tränat inför.. det ena fick vi hoppa över om vi ville och det var lika bra det XD Hade fått IG annars. Tyskaprovet var vi tvungna att göra... det gick inte så bra.. men var lite förvånad över att jag kunde så pass mycket av det :o Trodde jag skulle få lämna in ett helt tomt papper HAHA.
Nu blir det att rita klart till min moster så hon kan få sin teckning på söndag, kolla Fairy Tail eller ja, till det senaste avsnittet. Animen är inte completed yet. Efter den ska jag se You're beautiful eller You're my pet... blir nog You're my pet <3 MÅSTE LÄSA ENGELSKA BOKEN SÅ DEN BLIR KLAR TILL FREDAG SÅ LÄRAREN INTE BLIR CP D8(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0