Inte nu igen.

Den där känslan som jag försökt hålla borta så länge, den kommer tillbaka.
Jag vill inte känna det.

Börjar alltid med att jag känner mig vanligt trött, det går över till att jag inte orkar göra något alls.
Har ingen lust. Vill inte.
Känner mig tom inombords och känner inget alls.
Känner bara hur luften går ut och in i mig.
Lite illamående, som om jag kommer spy.

Tänker tillbaka till gamla tider då du var i mina armar, jag var så lycklig och ville inte släppa dig ur mina armar men gjorde det ändå.
Jag vet inte om jag borde ångra det jag gjort.
Gjort är ändå gjort.
Du har det så mycket bättre utan mig.
Du ser gladare ut nu än när du var med mig.

Jag saknar våra stunder då vi kunde ligga i min säng, hålla om varandra och bara se in i varandras ögon som om vi kunde komunikasera genom dom, jag vet att vi inte kan det.
Du kunde ha tänkt på hur hemsk jag är.... Jag vet inte.

Vi var för olika, det är vi än idag.
"Ni är perfekta för varandra" -Så inte sant.
Vi var allt utom perfekta tillsammans.
Jag lyssnade på dig och förstod dina ord som en vän men vi hade ett förhållande.

Idag saknar jag dina mjuka händer som rörde vid min kropp när vi ett par nätter i sträck, nästan dygn i sträck hettade upp till eld och blev som vilda vargar.
Var lyckliga och höll om varandra.
Ritade på den bara ryggen och flätade ihop benen.

Jag hoppas att jag hittar en som jag älskar helhjärtat.
Någon som jag kan hålla om och fläta ihop mina fingrar med.
Bli ett med den.
Tycka om mig som jag är, på alla håll och kanter.
Inte säga hur speciell jag är för den så mycket, annars blir det inte speciellt.

Jag saknar ordet "Jag älskar dig" med en riktigt känsla av kärlek uppladdad i en kyss.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer finna någon som älskar dig.

du är så jävla snygg att du kommer hitta någon.

2012-04-02 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0