Ookami

Lugn dag idag. Började med Falling - John Park och åkte sen ut för att fota med mormor och the dogs.
Kollade på lite Fairy Tail när jag kom hem och kollade runt lite på nätet.
Nu har jag fastnat för EXO-K och waht is love, älskar första refrängen~ I LOST MY MIND~
Just då blir jag av med mitt minne :'D 
Började läsa Wolf Guy - Ookami no Monshou som jag innan läst men aldrig blivit klar.

En kille byter skola för att han har skadat och dödat på sin gamla skola. Han är varulv och slåss mycket. Han ogillar människor för vi visar så mycket känslor och lyssnar så mycket på dom. Hans lärare möter honom dagen innan han kommer till skolan och får se honom blir nerslagen av några killar, hon svimmar och missar när han går upp på benen igen och dödar alla. Vid ett annat tillfälle blir han halvt dödad igen men reser på sig då med och då blir hon riktigt nyfiken på honom och går hem till han. Det är midnatt och han har blivit en varg. Hon kommer på honom. En annan tjej i klassen kommer på honom också, klassens tuffing är också en varulv och är tillsammans med denna tjej. Den är blodig och brutal med en massa nekenheter och sex. Många hemsidor vill inte ha den för att den är så brutal, men den är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0