Borta hos mamma.

Fredag: Piffade till mig lite extra. Jag och mamma åkte iväg med henned närmaste vänner och handlade, istället för påskägg köpte hon ett halsband med klocka (bild nedan) som jag velat ha länge och det kommer jag ha mycket mer än godis som försvinner direkt och gör ingen nytta. Vi åkte ut till vännerna och hade en liten fest med massa mat. Jag försökte äta så mycket som jag brukar men de tyckte att jag åt lite och fick trycka i mig lite till. Kyckling, potatissallad, sallad, grillade grönsaker, kex, ost, frukt och massa läsk. Den dagen gick jag upp tre kilo nästan. Jo, nu vet jag hur mycket jag väger. Ungefär 45kg. Ucsh!!



Lördag: En slappig dag med glass och lite mat. Fisk och potatismos. Gott när ens mamma är utbildad kock. Morfar kom förbi och ångesten kom fram. Han gillar inte min septum och vill dra ut den. Jag älskar den och undrar om jag gör helt fel saker. Om jag borde lyssna på honom eller inte. Alla världens frågor kom fram. Ändå vill ha ha en tavla av mig. Vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0