*onödig uppdatering*

Jag borde sova nu så jag inte missar tåget till Malmö imorgon.. INTE BRA! GÅ OCH LÄGG DIG NU! JaJa..
jag har suttit ett antal timmar och ritat i mitt nya block som är så fiiint~ Kommer spara den forever! Vad jag än har ritat i den :3 Iaaaaalllaaaaa faaaalll så kommer bilder i övermorgon för jag hinner nog inte imon >: SAAADNEES!

Aisha Kröp in i mina plastkassar som jag inte slängt än *LAT* och hon skulle sova där.. 5 minuter höll det sen skulle hon sova på min nya kofta >: Den är varm vettu :3 Där är grejer överallt, ÖVERALLT och kommer inte se fram emot att städa på söndag ;_________; SADNESSS!!!!!!!! Uh... har fullt upp med vad jag ska sminka mig med imon... Färgglatt med min nya palett eller mörkt som jag brukar? We'll see....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0