GOTT NYTT ÅR!

Då var det sista dagen detta året, känns som att det gått snabbt men ändå sakta detta året.
Detta året har varit både bra och dåligt för mig. Men för det mesta har det varit bra. Hoppas att nästa år blir lika bra om inte bättre.


Bra detta året: Jag började gå i skolan igen och kunde en gnutta känna mig normal och kunde glömma min sjukdom lite och var mindre deppad. Fick träffa Mathilda och de andra i min klass och plugga som jag saknat lite. Blev vän med Fredrik, Max och Nellie och en del andra som tagit en del av mitt hjärta. Jag fick en älskling och vi hade mysiga kvällar , fester och allmänt kul. Jag fick en ny kamera som jag fotat mycket med och kommer fota ännu mer med den, redan över 2000 foton tagna. Har börjat skriva mina tankar i en bok som får mig att lämna dom där och inte tänka mer på dom.

Dåligt detta året:
Jag blev av med älskade för vad Jag kände och mådde inte bra över det fast det var bäst för oss båda, mådde dåligt men kom på spår igen. Har fått riktiga nergångar, värre än förra året men inte så många, skällt ut och hotat en del i familjen och nästan tagit livet av mig själv.

Ha det så kul♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0