Paketlista 1

Demonjägarens handbok (Bok) - eftersom jag älskar demoner :D
Vampyrens märke, första delen av House of night (Bok) -kanske är bra.
Skrivbok, linjerad - utsidag asfin, värsta konstvärket på :)
Byertspennor (8B till 2H)- Mina andra börjar ta slut, de bästa har redan tagit slut >:
Sugrörsglas... - ._. vetifan vad man ska kalla det men kul XD
gelpennor? - pennor i alla möjliga färger som jag älskar :D
Earpin - lite finare veriation av en som jag redan har.
Earpin2 - från alchemy england~ asfin~ tog dock fel öra >: skulle haft vänster.. whatever.
Plugg (blå) - önskade mig en plugg till töjning och fick en, blå med diamanter~ 10mm :)
Spiral - en helt vanlig svart, behövdes faktiskt för jag tror att den ena jag har är på 9mm..
Tarot - ville mest ha den för bilderna är gjorda av Victoria frances :3
Tröja1 - från swedenrock, döskallecupcake med "eat me" x)
Tröja2  - spets hela utom boobsen där det är svart tyg :) swdenrock

Idag kommer jag få mer paket.. detta var tydligen bara halva massan D8 kommer drunkna i paket >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0