Ohayo! Godmorgon! Good Morning! ....

Och allt vad det heter. Igår blev det inget pluggande för jag orkade inte läsa det ur boken och så hade jag sammanfattningen i jackan och den orkade inte jag hämta så det slutade med att jag endast smsade med Dina och Bekka. Jag kommer inte ens ihåg vad vi pratade om!

Nu är det morgon och min katt har väckt mig otroligt lite inatt! Jag har faktiskt fått sova! Jippi!! Det blir inget jätte långt inlägg nu för jag måste snart sätta fart och göra mig vacker till skolan, som börjar 10:15, fast det skulle vara bra om jag kom dit till 10:00. Så jag skriver mer då jag kommer hem 13:50, då jag slutar. Vi får hoppas att det händer något kul och att jag kommer ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0