Thats the shit

WHY THE HELL DID I WAKE UP NOW?????!!!!1 Klockan är halv ÅTTA!!!
Nej men det är iskallt i rummet och Yoxx har snott mitt täcke D: Det får vara så.
Sitter i tjockjacka </3

Igår hade jag nog en av mitt livs roligaste kväll. Fun without alco~ Thats the shit :3
Det första vi gjorde var att vänta på en kille och när vi satt där så flög jag upp: ETT TÅÅG KOMMER 8D .... vänta.... det där var....en bil... *skämmas* När ett tåg likväl kom så VAR HAN INTE DÄR!1 Då ringde vi efter några andra, inklude GB och Nelliiieee och Pungis, GB har hittils bara sett mig på BDB :o Henne får jag väl lära sminka, inte för att hon är dålig men hon ville det. Vi väntade i en hel timme, yoxx och pungis gick långt iväg för att köpa äpplen, vi andra orkade inte vänta, det tog aslänge för att dom skulle hem till Pungis och hämta macka ò.ó

När killen som var döpt Fredrik, som jag tog för Yoxx lärare och bara: Meh, varför ska du ha med dig din lärare?? .___.'
FEEEEL :___: Im a coco head! Jo, men då gick vi hem till Anna, mitt ex(emplar) . Jag var halvt död när vi var framme och då märkte vi att jag och Nellie hade samma tröja XD LUL! Vi stannade vid en lekplats och töntade oss. Nellie och Yoxx var allmänt söta.

Sedan hade vi bara en massa kul och grillade utom jag och Yoxx, vi käkade sallad. Min sallad var good! Jordgubbar, blåbär, babyspenat, grönsallad, rödsallad, morot~ It sounds urk ;___; Hehehehe vi åkte hem vid 12 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0