MALMÖ - text

Jag vaknade i tid, som tur är. Gick och la mig sent och fick  stiga upp åtta. Lite PainInTheAss. Snabbt fick man sminka sig och allt det där till Family Guy. Jag vet inte varför men jag bara måste kolla på något medans jag sminkar. För det första så ger det mig inspiration och för det andra blir det roligare.

När vi skulle åka fick jag ta ut Skai för han skulle åka med. Uh PainInTheAss. It was like : ( ̄_ ̄) . Uh stinkande hund.. In med dig.. nahe ut med dig, Peo skäller på mig för att jag inte visste om att hans säng skulle in först så Skai fick det skönt när vi åkte. När mormor kom hoppade jag snabbt in och låtsades som om inget hände.
Direkt satte jag in MP3-hörlurarna i öronen och drogade låtar mellan Slipknot och BMTH. De ger mig rysningar och BMTH gör mig ledsen för att jag missade dom på MT (TεT). I was like: I wanna die!!! ヽ(#`Д´)ノ┌┛〃∩AhーAhーAhー

Iaf resan var rätt lång och musik räckte inte SÅ JAG SPELADE IN NÄR VI ÅKTE! SOO BORIING BUT SO FUUN UHUU! ―(T_T)→ Den cpstördatrekanttentakelkuksugande GPS:n visade en helt cpstördtrekanttentakelkuksugande väg. Meeen tillslut var vi framme :) Vi typ lämnade Skai i bilen och jag hade gärna lämnat peo med... Det där sa jag alldrig. WIUWIUWIU! IM TAKING AWAY YOUR MIND! 8) Nej men när vi kom fram blev jag helt あ゛っっっっっ(○□○)!ITS TEH RELL OOONE, och typ sprang runt, jag gjorde det bara i mitt huvud. När vi gick in var jag och mormor helt galna och typ sprang runt som om vi hittat guld. JAG VILL HA DENNA, JAG VILL HA DENNA, JAG VILL HA DENNA!! Poor mormor som inte fick något för hon hade inga pengar men jag hade tusen spänn att spendera.

Det slutade med att jag köpte ett snyggt, grått linne med en shuger Skull på som passar mig såååå bra! Det är även leopard prints on it!! Det är lite genomskinligt, hur man nu stavar det, och kommer ha linne under eller... inget :o men bara om jag ska bada, bekini under då.

jag köpte en snygg kjol som hade brittaniens flagga på sig överallt, och någon text, typ PUNKS NOT DEAD. Det är en massa snygga saker på den som hängslen och dragkedjor. Dragkedjan som man öppnar kjolen med går genom hela så om man drar i den åker hela alltet isäg och delar sig ε=ε=ε=ε=\(;´□`)/

Uh, jag hittade en MASSA fint och nästa gång vi är där SKA jag köpa en av deras skor!! BARA MÅSTE!! DE ÄR SÅ SNYGGA!! ÄVEN OM MORMOR ELLER MAMMA DÖDAR MIG FÖR DET SÅ SKA JAG HA DOM!! Kela lite och beundra dom lite 83. Iaf jag köpte en bättre eyeliner för det behövdes och deras var billig.

På tal om smink så köpte jag ett mörklila läppstift som passade mig riktigt bra!! Mitt bästa köp typ.. efter kommer linnet XD

Vi virrade runt i Malmö, runt treangeln och kollade affärer. Skulle leta shorts till Peo. UH!
\(--)/ När vi var inne på H&M efter en lång stund så köpte jag smink. Ja ännu mer. Det är det ända jag köper på H&M. Kanske ett linne med... Men det har jag deran tusen av. Iaf så blev det ett Grafitti-nagelack i svart som jag blivit kär i. SÅ KOOOLT! 8D Sedan så köpte jag ögonskugga från ISADORA som var silver/vit/glittrig. Pretty~

Inne på BIKBOK pratade mormor om moster Jenni som jobbar inom samma affär medans jag hittade en fin klänning som sedan... visades...vara en... JÄVLA CPSTÖRDTREKANTIGTENTAKELKUKSUGANDE BYXDRESS! Den såg helt ksfoöeh/(==&%&(%& på mig. ;_; . Sen åkte vi hem. Efter att jag blivit utstirrad, kökat macka och glass, stirrade på två snygga gothare som inte bryde ett skit om mig och handlat snygga öronhängen och att mormor och peo skulle äta på ett ställe som hade blackout så dom fick gå lite till och sedan prova igen och sedan gå och äta på Burger King- satt där och vräkte i sig kött. Blä. Efter några timmar var man hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0