Varning!

Igår var jag och mamma ute och shoppade på stan. Det var lite småtrevligt. Aya hade tråkigt så jag fick smsrolla med henne :) trevligt trevligt. Jag hade 200:- i presentkort på Glitter, mamma skulle också handla där så vi tog det samtidigt. Två halsband och två öronhängen - en av dom är earcuff. Eftersom alla andra ha det och earcuff är mer rockigt. Faattar inte riktigt varför det blivit poppis nu bland alla.. fjortisar.. Det har ju funnits i 100år bland rockare/gothare.. hm. Meeen vi hade iaf en trevlig tid och jag blev utstirrad som vanligt.

Idag håller de på att sätta upp en VIASAT parabol mm så jag kan inte riktigt uppdatera så mycket då jag inte sitter vid min dator. Skulle bara säga det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0