7miljoner

Idag blir det bara att kolla på anime, kanske lite musik, rita och fota.
Jag har börjat kolla på Fairy Tail igen och tycker att den är fortfarande lika bra. Igår såg jag 13 episoder, får se om det blir lika mycket. Tar och skriver lite om serien senare, ger er lite roliga klipp från den med och sånt. Kanske får er att vilja se den.
Lite kul att Blue med Bigbang har fått 7 miljoner tittare på bara fem dagar ungefär! GO BB!!! ♥
Jag har kommit en tredjedel på min bild som jag håller på att rita, började igår. Tänker inte säga vem ;)
Ni får steg-för-steg bilder som ni får gissa vem det är. Ger er lite ledtrådar för att vara snäll.
Ikväll blir det nog att fota under kvällshimeln på standpromenaden, får se om det blir några fina foton på vattenlandskap och fåglar, kanske får en bild på solnedgången :)


Är det sant vad jag ser????! O.O En nästan naken Taemin~ ??? 8O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0