>:

Försökte skriva ett inlägg på mobilen men det gick inte så bra, fanns typ ingen täckning.
Iaf, fick feber i torsdags och var hemma till fredag och då åkte jag hem till Matt och har varit där till i dag, två dar XD I torsdags klippte jag mig med, blev inte jätte nöjd men om någon vecka ser det ut som innan jag klippte mig ._. det växer så asmycket >: har värsta blonda fartranden som är tio cm i huvudet.. det svarta försvinner D8
Exakt en vecka kvar tills jag fyller år ;____; I DONT WANT TO BEKOME 16!! Fast alla säger att det är bästa åldern..
Det får vi se. Paketen är iaf skickade, jag får skicka efter själv så jag får vad jag vill hehe snäll mormor :)
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Mz

GAH !!



Y U NO GOOD PICTURE HAVE OF ME :'(

so sad

2012-02-06 @ 20:27:47
URL: http://lillamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0