.

Jag har suttit i fem timmar och passat en jobbig unge.
Hon var med när jag kollade mina bubblor under ögonlocken som har orsakats av vit kajal. Man får bubblor ofta om man är pollenalärgiker och använder den vita kajalen nära ögat så det irriterar. Hade vit kajal innan men det sitter fortfarande i. Tur nog så börjar det gå ner och är nästan borta~
Mormor bjöd oss på pizza och godis, hittade med ett skydd till mig iphone-skärm.  Tog dock med spegel ._. Ser mig själv hela tiden D8  Men men.... kommer väl snart behöva ett nytt så ... Hittade snygga skal i den affären med~ ska inhandlas nya skal snart. Vill inte ha vit leopardmönstersakl hela tiden XD
Nu äter jag mig fet med godis.... No good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0