Get a room already!!

Var hos optikern väldigt tidigt idag, för tidigt för att stiga upp på ett lov, 9 PÅ MORGONEN! Skulle vara där 11. Men jag behöver tid till att vakna till >.> Det gick super hos optikern bara det att jag ska ha nya glasögonen för på senaste tiden har jag inte ens sett texten på tvn. . . Så det behövs nya glasisar med bättre styrka och det kommer snart. Calvin Klein glasögon~ Im gonna look hot~ Nej men glasögonen är hott och jag kommer tänka på TOP varje gång jag har dom tack vare reklamen han är i : Blooklyn Boy Calvin Klein Jeans <3 SNACKA OM EARGASM!!
Handlade lite på Glitter för jag hade 150:- där meeeeeeeeeeen så lyckas jag ta en ring i fel storlek.. Måste gå tilbaka någon dag, blir väl på Tisdag efter skolan *suck* Blir så trött på mig själv ibland.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0