Jahapp

Matt har nyss åkt hem. Hon var här en stund, vi kollade på videos och hon fick de vita jeansen, cuz' they where too small D8< Hate it!!!!!!
Skolan tar all ens energi!! Jag blir så trött >: No fun. För att få MVG i bild så stiger jag nu upp klockan åtta för att vara med på den lektionen. Enda dagen jag börjar klockan åtta. På gränsen att jag klarar av hela dagen. Skulle inte klara av att gå fler dagar som hela. Jag tycker ändå att jag kommit långt med min sjukdom och hur jag ska hantera den. Jag har gjort mina egna små knep till att orka med men faller in lite i det gamla.. vet inte om jag kommer kunna hålla detta länge.. kan ju bara hoppas.
Imorgon prov, fredag prov... FUCK! Det kommer inte gå bra... SUCK!!  vill inte.. >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0