2011-12-19

Där är många som inte förstår mig.
Där finns nog ingen som kan se de sakerna som jag kan se.
Där en man.
Jag har aldrig innan berättat om honom för jag tror inte att inte att han är riktig.
Jag tror det för ingen annan verkar bry sig om honom.
Jag vet inte vad jag ska göra...
Han följer mig vart jag än går.
Ber mig att göra en del saker och inte göra en del saker.
Jag vet inte längre vad jag ska göra...
Jag börjar nu bli van vid honom och ignorerar honom mycket.
Jag måste göra det.
Ingen vet vad som annars kan hända fast jag borde lyssna på honom för det är då han låter bli att göra något.
Varje gång jag ska prata tar han sina händer om min hals och börjar krama åt så jag inte kan prata.
Varje gång.
Jag måste vara tokig.

Jag vet inte hur jag ska bli av med denna mannen runt mig...
Jag vill samtidigt inte ha någon hjälp med det.
Detta är mitt problem.
Låt det vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0