FUUUUU

Igår när jag skulle ta ut linserna kändes det som att det var ett hårstrå i mitt öga. Jag försökte ta ut det men hittade inget, inget kom ut. Ögat blev sjukt irriterat och sen när jag kollade på ögat såg det ut som ett jack i ögat och det gjorde ont där. Jag trodde att hunden som hoppat runt mitt ansikte innan för jag låg i soffan hade rivit mitt i ögat.
Idag åkte vi till sjukhuset för att kolla upp det. Ögat var fruktansvärt svullet och varigt. Kunde knappt öppna ögat, jag ville inte öppna det heller för det gjorde så ont då.
Tanten på sjukhuset letade en stund och höll på att vika ögonlocket upp och ner med en tops för att försöka tvätta.
SÅ FÅR HON BORT EN LITEN FUCKING JÄVLA SATANS JORDSTENSAKKORN!! FUCKING MIKROSKOPISKT LITET! Det har fuckat upp mitt öga så pass mycket... Då inser man hur känsligt ögat är.. FUUU

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojdå :I

2012-03-24 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0