Kaos

Stressade mig genom sminkning och att fixa mitt hår som var cp imorse. Somnade med blött hår och det gåt aldrig bra att göra. Vill inte göra samma sak ikväll.. Iaf så åker vi till skolan, skulle ha musik och dom är inte så noga med om man kommer lite sen för det är en så lång lektion och man gör lite av vad man vill men... Alla musikklasser var borta och jag letade överallt, inga nior från musikklasserna.. Kom då på att dom var på Väggaskolan och kollade på esteternas musikal -_- Satt i över en timme och började prata med den nya fritidsledaren. Han var lite cool ._.
Han lät som en äldre och manlig veriation av mig...
Jag blir trött på mig själv ibland. På matten gjorde jag koreanska, försökte lite på matten men jag är som ett tomt skal i huvudet när jag räknar och det gick inte alls bra. Diagnos imorgon med... USCH!!! Kommer få IG-
När jag tittar upp från koreanskan så har jag en stirrande på mig. FREAKY! Ö.ö

Påminner mig om något.... om någon.... ö.ö


So sad.... Oyasuminasai~ お(^o^) や(^O^) す(^。^) みぃ(^-^)ノ゙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0