REPLAY

Vi gjorde det igår! Ingen sabbade det, bara två tekniska småfel men ingen tänkte nog på det. Ingen sjöng eller spelade fel :) Alla i källaren var tysta så ingen hörde upp och allt gick bra. Förra årets musikklasser var där och sa att vi ägde, tydligen. Dom gillade oss redan vid första låten. En kompis till mig var och kollade på oss, hon såg direkt att Matt hade min korsett ahah XD Min kompis Pung hade färgat håret blått med karamellfärg ._. Hon är inte klok men tydligen gick det bra.... Jag håller mig nog till att ha karamellfärg i mina kakor.. Vi stod utanför och dansade/sjöng Super Junior låtar HAHA XD Allt folk som stirrade på oss bara : ... WTF säger dom? Vad gör dom...??
Vi körde BONAHAMA och det är hit thrust i den låten.. vi gjorde det och skrek : BONHAMANA BONHAMANA BOUNCE TO YOU BOUNCE TO YOU och IM SO NOUGHTY NOUGHTY IM MISTER SIMPLE!!!!
Inte alls knäppa.. :)

"shinee:wow, we're so happy to be coming back! what's our concept for this mini album?
sm:dreamy french boys, shirtless, eating fruit seductively, draping selves over various furniture.
shinee:but--
sm:dreamy, shirtless, french boys
shinee:what about onstage--
sm:eating fruit seductively
shinee:...
sm:....
sm:draping yourselves over furniture"

LOVE♥ Shirtless SHINee♥ Hittade nyss tillbaka till Replay :D så sött~ Alla var så unga.. 2008 då :o omg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0